پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/16 14:29
کد خبر: 8332

تاثیر عجیب کرونا؛ بازگشت به دوران قبل از نیمار!

یکی از مدیر برنامه های معروف ایتالیایی معتقد است که بعد از بحران کرونا قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات به دوران قبل از نیمار باز خواهد گشت.

رصد ورزشی نوشت: وینچنزو مورابیتو، مدیر برنامه معروف ایتالیایی معتقد است که نقل و انتقالات بعد از گذشتن از بحران ویروس کرونا با یک دگرگونی بزرگ روبرو خواهد شد و به دوران قبل از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن باز خواهد گشت؛ موضوعی که اصلاً هم دور از انتظار به نظر نمی رسد.

با توجه به شرایط پیش آمده و مشکلات اقتصادی که پیش روی باشگاه ها قرار گرفته، آنها قصد دارند هزینه انتقال بازیکنان و حقوق هایشان را تقلیل دهند چرا که در غیر این صورت باشگاه های اروپایی ممکن است با یک فاجعه مالی روبرو شوند؛ موضوعی که می‌تواند آنها را از پا در بیاورد.

در همین رابطه مدیر برنامه های معروف ایتالیایی یعنی وینچنزو مورابیتو معتقد است که بعد از بحران کرونا قیمت بازیکنان به شکل عجیبی کاهش خواهد یافت. او در این باره می‌گوید: " بازار نقل و انتقالات به سطح پیش از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت."

انتقال نیمار به پاری سن ژرمن به دلیل بند آزاد سازی 222 میلیون یورویی او که باشگاه فرانسوی آن را به بارسلونا پرداخت کرد، نقطه عطفی در رابطه با هزینه های نقل و انتقالاتی بوده است.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e5ea3