پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 14:24
کد خبر: 10143

خبر بد به بارسلونا

اینتر در مورد حفظ لائوتارو مارتینز، ستاره جوان آرژانتینی برای فصل بعد مطمئن است.

رصد ورزشی نوشت: تردیدی وجود ندارد که لائوتارو مارتینز، ستاره جوان و آرژانتین اینتر اولویت اول بارسلونا برای فصل نقل و انتقالات تابستان پیش رو بوده و در هفته های اخیر نشریات نزدیک به این باشگاه بارها اخبار مربوط به احتمال رخ دادن این انتقال را پوشش داده اند.

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد علیرغم هیاهوی فراوان در مورد این انتقال، اینتر هنوز سیگنالی از سوی خود لائوتارو مارتینز مبنی بر تمایل به جدایی دریافت نکرده و در مورد حفظ او حداقل برای فصل بعد اطمینان دارد. در حال حاضر این مهاجم جوان تقریبا یک میلیون یورو در طول فصل دستمزد دریافت می کند که یکی از پایین ترین حقوق ها در بین بازیکنان نراتزوری به شمار می آید، اما باشگاه در حال مذاکره برای افزایش دستمزد این بازیکن است.

اینتر به لائوتارو مارتینز پیشنهاد حقوقی خالص 3.2 میلیون یورویی برای فصل بعد داده و این رقم طبق قرارداد جدید طی سال های بعد افزایش هم خواهد یافت. اگر خود لائوتارو علاقمند به جدایی باشد، اینتر در این صورت پیشنهاد بارسلونا را بررسی خواهد کرد، اما هنوز خود این بازیکن هیچ نشانه ای از تمایل به جدایی بروز نداده است. در سال های اخیر بارها شاهد اخباری مبنی بر تمایل شدید بارسلونا به جذب یک بازیکن و عدم موفقیت آنها در رسیدن به هدف شان منتشر شده و باید دید سرنوشت در مورد لائوتارو مارتینز چگونه رقم خواهد خورد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vo863