جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/27 13:38
کد خبر: 8566

رئال‌مادرید بیخ گوش ستاره گلزن

​رئال مادرید روی جذب ارلینگ هالند ستاره 19 ساله نروژی بروسیا دورتموند تمرکز کرد و هر طور شده قصد جذب او را دارد.

به نقل از آاس، در روزهای تعطیلی فوتبال و قرنطینه عمومی، باشگاه های بزرگ فرصت را غنیمت شمرده و به فکر فصل بعد و نقل و انتقالات تابستانی هستند. رئال مادرید هم بدون تردید به دنبال جذب یک مهاجم جدید خواهد بود. افت بنزما و نمایش های ناامیدکننده لوکا یوویچ باعث شده تا رئالی ها جذب یک مهاجم جدید را در دستور کار خود قرار دهند.

برای این مهم، ارلینگ هالند یکی از گزینه ها محسوب می شود. هالند ژانویه امسال از سالزبورگ راهی دورتموند شد و در 11 بازی موفق به زدن 12 گل نیز شده است. دورتموند 20 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت کرد، 15 میلیون یورو به مینو رایولا ایجنت هالند و هشت میلیون یورو نیز به پدر بازیکن.

دورتموند سال هاست که به باشگاهی متبحر در جذب استعداد های جوان تبدیل شده است. زمانی روبرت لواندوفسکی، اوبامیانگ، گوتزه، متس هولمس، کاگاوا، گوندوغان، سوبوتیچ و .... با قیمت هایی اندک جذب شدند و با انتقال هایی گران از این تیم جدا شدند و حالا نوبت به جوانانی چون سانچو و هالند رسیده است.

این روزها هر خبری از تمایل رئال برای جذب هالند به گوش می رسد، ترس و بیم را به جان سران باشگاه آلمانی می اندازد؛ با این حال حقیقت این است که رئال مادرید هنوز هیچ تماسی نه با خود بازیکن گرفته و نه با ایجنتش مذاکراتی داشته است. رئال فعلا بازی های هالند را زیر نظر دارد و در انتظار فرصتی مناسب برای جذب این مهاجم نروژی است.

طبق شنیده ها هالند تابستان به تیمی دیگر منتقل نخواهد شد و هدف او رشد و پیشرفت در دورتموند است ولی زمستان 2021 زمانی که بند فسخ 75 میلیون یورویی او قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد، شرایط متفاوت می شود. آنجاست که رئال مادرید می تواند وارد عمل شده و ستاره دورتموند را جذب کند.

البته رئال مادرید ارتباطی بسیار خوب و حسنه با دورتموند دارد و به همین دلیل بعید است برای جذب هالند بند فسخ او را فعال کند. زمانش که فرا برسد، دو طرف مذاکراتی مستقیم و رودررو انجام خواهند داد و دورتموند معمولا باشگاهی نشان نداده که بتواند مانع جدایی ستاره هایش شود.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rmn63