پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/15 12:25
کد خبر: 8305

افشاگری اسکولاری درباره آنلکا و دروگبا

​لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیلی سابق چلسی برکناری خود از این باشگاه را متوجه دروگبا و نیکولاس آنلکا می داند.

رصد ورزشی نوشت: فیلیپه اسکولاری سال 2008 و پس از تجربه مربیگری در تیم های ملی برزیل و پرتغال، هدایت چلسی را برعهده گرفت. دوران حضور او در این باشگاه لندنی تنها 7 ماه به طول انجامید و او از سمتش اخراج شد.

اسکولای در مصاحبه جدید خود با گاردین فاش ساخت که مشکلاتش با دیدیه دروگبا و نیکولاس آنلکا باعث عدم موفقیتش در چلسی شد.

 

اسکولاری گفت:« در چلسی با دو بازیکن به مشکل خوردم. با چه کسانی؟ دروگبا و آنلکا.

در چلسی به مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان بزرگ و همچنین مشکلات شخصی با دروگبا و آنلکا برخوردم. شیوه مربیگری و ایده هایم با این دو تناقض داشت. همه چیز از مصدومیت دروگبا شروع شد. تیم پزشکی ما معتقد بود دروگبا باید به کن فرانسه برود و در آفتاب ساحلی آنجا دوران ریکاوری را پشت سر بگذارد ولی من مخالفت کردم و این به مذاق بازیکن خوش نیامد. من هم دوست داشتم تابستان به کن بروم و یک یا دو ماه آنجا استراحت کنم.»

اسکولاری ادامه داد:« به دنبال راهی بودم تا به طور همزمان از دروگبا و آنلکا در خط حمله استفاده کنم. یک روز جلسه ای با این دو داشتم و آنجا آنلکا گفت که فقط و فقط در نوک حمله بازی می کند و این نوعی بی احترامی به من و دروگبا بود. هر دو عالی بودند ولی یکی باید فداکاری می کرد؛ به خصوص وقتی توپ را از دست می دادیم که در آن صورت باید به دفاع کمک می کرد. در نهایت همین اختلافات به ضرر تیم و باعث برکناری من شد.

بعدها رک و صریح به دروگبا این مساله را گفتم که شما باعث اخراج من شدید و او هم پاسخ داد که هیچ نیت بدی در کار نبود ولی واقعیت این بود که من یکی از بهترین فرصت های زندگی ام را از دست دادم.»

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ao8y4