شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/15 10:22
کد خبر: 8297

۳ هدف نقل‌وانتقالاتی گواردیولا از سری آ

​تیم منچسترسیتی برای نقل و انتقالات خود ۳ بازیکن اینترمیلان را زیر نظر دارد.

رصد ورزشی نوشت، به دلیلی شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال و البته آینده‌ای مبهم، مشخص نیست فصل نقل و انتقالات تابستانی به چه شکل پیگیری می‌شود. می‌توان انتظار داشت چند نام بزرگ جا به جا شوند اما با توجه به شرایط اقتصادی تیم‌های به نظر می‌رسد همه تیم‌ها بیشتر به دنبال معاوضه هستند.

توتو اسپرت در گزارشی اعلام کرده منچسترسیتی می‌خواهد چند بازیکن اینتر میلان را به خدمت گیرد. اینتری‌ها امسال فوق‌العاده بودند و حتی تا قبل از چند بازی آخریشان که با ناکامی همراه شد تا لاتزیو به رده دوم برسد می‌توانستند با هدایت کونته به روند قهرمانی‌های متوالی یوونتوس خاتمه بدهند.

اولین بازیکن مورد نظر گواردیولا از اینترمیلان لوتارو مارتینز است که به دلیل علاقه شدید بارسا به او، جذبش برای سیتی کمی سخت است. اما گواردیولا به دو بازیکن دیگر اینتر به نام‌های میلان اشکرینیار و الساندرو باستونی هم علاقه دارد و می‌خواهد آن‌ها را جذب کند. یک پیشنهاد مناسب می‌تواند اشکرینیار را به شهر منچستر بکشاند اما باستونی جوان قرار بود در انتهای فصل بر سر تمدید قراردادش مذاکره کند.

از این ۳ بازیکن حداقل یک نفر می‌توانند با توجه به شرایط به اینتر بروند اما مطمئنا گواردیولا تمام تلاشش را خواهد کرد تا لوتارو مارتینز پیراهن سیتی را بر تن کند.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36v974