یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/29 13:50
کد خبر: 8022

دلیل خروج تیاگو سیلوا از فرانسه

به نظر می رسد که قرنطینه در اروپا باعث شده است تا اجناس خیلی از سوپرمارکت ها تمام شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی از بازیکنان تصمیم بگیرند که از کشورهای اروپایی فرار کنند و راهی کشورهای خودشان در آمریکای جنوبی شوند.

رصد ورزشی نوشت: به نظر می رسد که قرنطینه در اروپا باعث شده است تا اجناس خیلی از سوپرمارکت ها تمام شود و همین مسئله باعث شده تا خیلی از بازیکنان تصمیم بگیرند که از کشورهای اروپایی فرار کنند و راهی کشورهای خودشان در آمریکای جنوبی شوند. روز چهارشنبه خبر رسید که نیمار و تیاگو سیلوا دو ستاره پی اس جی هستند که این روزها از پاریس راهی کشورشان برزیل شده اند. اخیرا خبر رسیده که لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید هم قرنطینه را شکسته و راهی کشور خود شده است.

به گزارش فوتبالی، تصمیم تیاگو سیلوا و نیمار برای بازگشت به کشورشان به جای ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع کرونا، خیلی از اهالی فوتبال را ناراحت کرده است. حالا همسر کاپیتان تیم پاریسی به این ماجرا واکنش نشان داده است.بله، همسر تیاگو سیلوا در این باره توضیح داد و گفت:" این تصمیمی است که همسرم و من با هم گرفتیم چرا که شرایط پاریس خیلی ناراحت کننده بود. تصمیم گرفتیم که با پوروازی راهی برزیل شویم چرا که در برزیل هنوز می توانیم چیزهایی را در سوپرمارکت ها پیدا کنیم. فرانسه دومین کشور اروپایی از نظر شیوع کرونا است. شرایط در آن جا خیلی مشکل است و می خواهیم که در شرایط بهتری از خودمان مراقبت کنیم."

خیلی از فوتبالدوستان از این که این زوج حاضر نشدند که مثل مردم عادی زندگی کنند و در قرنطینه بمانند، دلخور هستند. البته در روزهای اخیر اخباری در مورد شیوع کرونا در برزیل نیز منتشر شده است.بله در ادامه گفت:" در برزیل هم باید مثل فرانسه در خانه بمانم. کار زیادی برای انجام دادن ندارم اما می خواستم که دلیل این تصمیم را به شما توضیح بدهم. در پاریس سوپرمارکت ها خیلی سریع خالی می شوند و هر بار که از خانه خارج می شدیم یک شرایط خطرناک برای خودم و خانواده ام ایجاد می شد."

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ydea4