چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/28 16:54
کد خبر: 7998

دروازه‌بان اسپانیایی، خواهان ماندن در چلسی

با وجود تمام شایعاتی که درباره احتمال جدایی کپا آریسابلاگا از چلسی منتشر شده اما به نظر می رسد که این دروازه‌بان خواهان باقی ماندن در این تیم لندنی است.

رصد ورزشی نوشت: کپا آریسابالاگا در تابستان سال ۲۰۱۸ و با قراردادی به ارزش ۷۲ میلیون پوند از اتلتیکو بیلبائو به چلسی پیوست تا جای خالی تیبو کورتوا که راهی رئال مادرید شده بود را پر کند. آریسابالاگا همچنین با این انتقال به گرانترین دروازه بان تاریخ فوتبال تبدیل شد تا به نوعی فشار بر روی او افزایش پیدا کند.

کپا در طول یکی، دو فصل اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را در چلسی پشت سر گذاشته است. او در یک مقطع با ارائه یک عملکرد کم نقص جای داوید دخیا را نیز در ترکیب تیم ملی اسپانیا گرفت. با این وجود فصل جدید برای دروازه‌بان اسپانیایی بسیار تلخ پیش رفته است. او در چند بازی اشتباهات تاثیر گذار و بچه گانه ای انجام داد و همین موضوع باعث شد که فرانک لمپارد این بازیکن را نیمکت نشین گلر آرژانتینی و پا به سن گذاشته اش یعنی ویلی کابایرو بکند.

نیمکت‌نشینی کپا طی هفته‌های اخیر باعث شده که شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از چلسی مطرح شود. همچنین اخباری مبنی بر علاقه فرانک لمپارد به جذب دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید یعنی یان اوبلاک نیز به گوش رسیده است.

با این وجود نشریه دیلی میل ادعا می کند که کپا آریسابلاگا با وجود وضعیت نه چندان خوبش در چلسی، بازهم خواهان باقی ماندن در این تیم لندنی است. دروازه بان اسپانیایی احساس می کند که باشگاه و فرانک لمپارد از وی حمایت می کنند و او نیز قادر خواهد بود پاسخ اعتماد آنها را بدهد و به روزهای خوب گذشته بازگردد.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27pyg2