سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/27 16:53
کد خبر: 7962

کرونا جلوی درخشش این ستاره را گرفت!

​حالا آینده فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ بیشتر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

رصد ورزشی نوشت: شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکل و به تعویق افتادن رقابت های بوندسلیگا نیز شده و مشخص نیست فصل بعد فیلیپ کوتینیو در چه تیمی بازی خواهد کرد. نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مقطع فعلی بهترین شرایط برای روشن شدن آینده هافبک برزیلی بود، اما لغو مسابقات همه چیز را به هم زد.

با توجه به مصدومیت رابرت لواندوفسکی و دوری او از میادین، فیلیپ کوتینیو فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بایرن مونیخ پیدا کرده و در هفته های اخیر نمایش درخشانی داشت. ستاره برزیلی در دیدار برابر هوفنهایم و آگزبورگ در ترکیب ثابت قرار گرفته و موفق به گلزنی نیز شد تا هانسی فلیک نیز لب به تحسین او بگشاید.

هانسی فلیک مدتی قبل از فیلیپ کوتینیو خواست از فرصت های پیش رو برای اثبات توانایی هایش در ادامه فصل استفاده کند و ستاره برزیلی نیز موفق به انجام این کار شده بود، اما هنگام از سر گیری دوباره مسابقات ستاره های مصدوم بایرن مونیخ نیز شرایط بازی کردن پیدا می کنند و این اتفاق شرایط را برای کوتینیو در مسیر قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوار می کند. بایرن مونیخ هنوز در مورد پرداخت بند 120 میلیون یورویی به بارسلونا و دائمی ساختن قرارداد فیلیپ کوتینیو مردد بوده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این ستاره برزیلی است.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nneo3