پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/27 16:48
کد خبر: 7957

اینترمیلان به دنبال تمدید قرارداد با کاپیتان

اینتر قصد دارد قرارداد سمیر هندانوویچ، دروازه بان باتجربه اش را یک سال دیگر نیز تمدید کند.

 

رصد ورزشی نوشت: قرارداد فعلی سمیر هندانوویچ در تابستان سال 2021 به پایان خواهد رسید و مدیران اینتر می خواهند با این سنگربان اسلوونیایی و 35 ساله برای تمدید این قرارداد تا سال 2022 به توافق دست یابند. به نظر می رسد روند مذاکرات به خوبی پیش رفت و احتمالا این خبر به زودی رسما از سوی باشگاه اینتر اعلام خواهد شد.

از زمانی که به پیروزی در فوتبال سه امتیاز تعلق می گیرد، سمیر هندانوویچ بیشترین دروازه بانی بوده که درون دروازه اینتر قرار گرفته است. البته اگرچه نراتزوری در این سال ها در مسیر کسب جام ناموفق بوده، اما بی شک هندانوویچ موفق ترین بازیکن این تیم لقب گرفته است.

البته این نشریه در ادامه مدعی شد اینتر به دنبال جایگزینی در درازمدت برای هندانوویچ است. در حال حاضر دو گزینه مدنظر مدیران اینتر در این مسیر هستند که اولی دروازه بان شماره یک اودینزه، خوان موسو است. این سنگربان آرژانتینی 25 ساله که تا سال 2023 با اودینزه قرار داشته اما مورد پسند آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی قرار گرفته است. ایده دیگر اعتماد به یونوت رادو، دروازه بان 22 ساله و رومانیایی است که هم اکنون از اینتر به صورت قرضی در پارما بازی می کند

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gx6x2