جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/26 15:55
کد خبر: 7934

جزیره علیه لیورپول؛ آنها نباید قهرمان شوند

​اکثر کاربران اسکای‌اسپورت در نظرسنجی اینترنتی این شبکه تلویزیونی به قهرمان نشدن لیورپول رای دادند.

رصد ورزشی نوشت: با شیوع ویروس کرونا در اقصی‌نقاط جهان مسابقات فوتبال در اکثر کشورها متوقف شده است و مشخص نیست از چه زمانی شاهد از سر گیری رقابت‌ها خواهیم بود. همین مساله باعث شده است تا بعضی به این نتیجه برسند که مسابقات در برهه کنونی متوقف شود و به پایان برسد.

اگر این تصمیم گرفته شود تعیین تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های سقوط‌کننده و تیم‌هایی که مجوز حضور در مسابقات بین المللی را کسب می‌کنند با ابهاماتی مواجه می‌شود. حساب توییتر اسکای اسپورت انگلیس از کاربران خود در یک نظرسنجی پرسید که در صورت توقف لیگ جزیره چه تصمیمی باید گرفته شود. یک گزینه ملغی شدن فصل بود. گزینه دیگر قهرمانی لیورپول و عدم سقوط تیم‌های در منطقه سقوط بود و دیگر گزینه اینکه جدول فعلی، جدول نهایی باشد.

کاربران اما نظر جالبی داشتند. ۵۲.۳ درصد به گزینه اول رای دادند تا به نوعی قهرمانی از لیورپول گرفته شود. گزینه جدول کنونی لیگ ۲۶.۶ درصد رای آورد و دیگر گزینه هم ۲۱.۱ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

باید دید در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد. هم‌اکنون در لیگ برتر فوتبال کشور خودمان نیز ابهامات زیادی درباره قهرمان لیگ و تکلیف مسابقات وجود دارد.

 

منبع: ایرنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jnkz2