سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/22 18:03
کد خبر: 7833

ویروس کرونا باعث اسباب‌کشی ستاره فوتبال شد!

کریستین اریکسن، ستاره اینتر مجبور به دلیل ترک محل اقامتش شده است، چرا که هتلی که او در آن اقامت داشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی ساکنانش را تخلیه کرده است.

رصد ورزشی نوشت: لا رپوبلیکا نوشته که این هافبک اینتر که در ژانویه از تاتنهام به این تیم پیوست، هنوز خانه‌ای برای خود پیدا نکرده است، و در هتلی در مرکز شهر زندگی می‌کرد.

این روزنامه نوشته که این هتل تصمیم گرفته به دلیل شیوع ویروس کرونا، موقتا تعطیل شود، و تمامی افراد ساکن در هتل تخلیه شده‌اند. رزرو هتل دیگر امکان‌پذیر نیست، و افرادی که هتل را رزرو کرده بودند هم نمی‌توانند راهی این هتل شوند. این اتفاق در همان روزی افتاد که اینتر وارد قرنطینه شد.

اریکسن و همسرش به این ترتیب مجبور به نقل مکان و اسباب‌کشی شده‌اند. اینتر جای جدیدی برای این هافبکش پیدا کرده است. او حالا می‌تواند برنامه تمرینی خود را در محل زندگی جدیدش ادامه بدهد. این برنامه تمرینی از سوی آنتونیو کونته، مربی اینتر به او داده شده است تا او آمادگی‌اش را در روزهایی که تمرینات اینتر تعطیل است، حفظ کند.

اریکسن از زمانی که به اینتر پیوسته 4 بازی برای این تیم در سری آ انجام داده است. او دو بازی در جام حذفی و دو بازی هم در اروپا داشته است.

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gx7z2