چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/22 12:07
کد خبر: 7799

کرونا، لیورپول را فرا گرفت

​طبق اعلام رسانه بریتانیایی لیورپول اکو، امروز 10 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در شهر لیورپول شناسایی شده است.

رصد ورزشی نوشت:  این درحالی است که تا پیش از این، مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا از بندر لیورپول و گزارش نشده بود. حالا رسانه های انگلیسی و بسیاری از افراد، هواداران اتلتیکومادرید را مقصر شیوع ویروس کرونا در شهر لیورپول می دانند؛ چرا که این روزها شیوع ویروس کرونا در اسپانیا گسترش بیشتری داشته و در روزهای احیر تعدادی از هواداران اتلتیکو برای تماشای مصاف تیمشان با لیورپول در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس سفر کرده بودند.

در این میان ، رسانه های انگلیسی مقامات و مسئولان را مقصر اصلی این ماجرا می دانند که اولا اجازه پرواز هواداران اسپانیایی به انگلیس را داده اند و سپس هم اجازه برگزاری این بازی در حضور هواداران را صادر کرده اند.

جان اشتون، یکی از مدیران اسبق سلامت عمومی شهر لیورپول در گفتگو با لیورپول اکو گفته:« این هواداران از مادرید آمده اند؛ شهری که حالا بازیها در آنجا پشت درهای بسته برگزار می شود. 3هزار هوادار از اسپانیا به لیورپول سفر کردند و به آنها اجازه داده شده تا در شهر گردش کنند و در رستورانها غذا بخورند. مطمئنا در روزهای آتی ، آمار افراد مبتلا به کرونا در لیورپول افزایش خواهد یافت.»

لازم به ذکر است که قبل از برگزاری بازی اتلتیکومادرید مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، دولت اسپانیا به هواداران اتلتیکومادرید توصیه کرده بود تا از سفر به انگلیس پرهیز کنند. الته در نهایت یوفا، ارگانی بود که در نهایت تصمیم گرفت تا مصاف دو تیم لیورپول و اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپابا حضور هواداران برگزار شود؛ چرا که مقامات یوفا بر این باور بودند که برگزاری بازی با حضور هواداران، سلامت تماشاگران، بازیکنان، مربیان، خبرنگاران و تمام پرسنل حاضر در ورزشگاه آنفیلد را به خطر نخواهند انداخت.

 

منبع: فوتبالی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48zxw4