جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/21 04:26
کد خبر: 7759

برای مصاف با اینترمیلان به ایتالیا نمی‌رویم!

​بازی های مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا روز پنجشنبه در شهرهای مختلف قاره اروپا برگزار خواهد شد و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در برخی کشورها، قرار بر این است که تعدادی از این بازی ها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از این بازی ها، مصاف ختافه و اینتر است که طبق برنامه، ساعت 23.30 دقیقه پنجشنبه شب برگزار خواهد شد. اما حالا آقای آنخل تورس رئیس باشگاه ختافه اعلام کرده که تیمش برای برگزاری این بازی به ایتالیا سفر نخواهد کرد.

رئیس باشگاه ختافه در گفت و گو با اوندا سرو در این باره گفته:« ما نمی خواهیم در ایتالیا بازی کنیم؛ چون ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شویم. ما تمام عواقب این تصمیم را به جان می خریم. ریسک سفر به ایتالیا بالاست. با لغو یک بازی فوتبال، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. سلامت افراد در اولویت اول است. نمی دانم که یوفا منتظر چه اتفاقی است تا بازی ها را لغو کند. یا بازی را در خارج از ایتالیا برگزار کنند و یا این بازی را به تعویق بیندازند.»

آقای تورس ادامه داد:« ما از مسئولان یوفا خواسته ایم که به دنبال راهکار دیگری، به جز برگزاری بازی در میلان باشند. ما نمی خواهیم در کانون ویروس کرونا قرار بگیریم و نیازی به این کار نمی بینیم. ما همچنین از فدراسیون فوتبال اسپانیا کمک خواسته ایم تا برای به تعویق افتادن این بازی اقداماتی انجام دهند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kn8x3