پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/19 15:07
کد خبر: 7713

تراکتور کوتاه نمی‌آید

​مسئولان باشگاه تراکتور همچنان بر موضع خود برای راه ندادن دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه یادگار امام ایستاده اند.

رصد ورزشی نوشت: چند روز قبل از تعطیلی مسابقات فوتبال بود که باشگاه تراکتور طی نامه ای بلندبالا به صداوسیما رسما اعلام کرد به دلیل اهانت برخی مجریان و گزارشگران تلویزیونی از این پس دور بین های صداوسیما را به ورزشگاه یادگار امام تبریز راه نمی دهد. تراکتوری ها حتی در این خصوص اعلام کردند مقدمات لازم برای پخش اینترنتی بازی های خانگی این تیم را نیز فراهم کردند.

حالا با وجود اینکه مسابقات فوتبال تعطیل شده، مسئولان تراکتور بر اجرای تصمیم خود جدی هستند. در این خصوص شنیده می شود با وجود تماس هایی که از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با مدیران تراکتور گرفته شده آنها قصد دارند زمانی که مسابقات لیگ برتر شروع شود، از ورود دوربین های تلویزیونی جلوگیری کنند.

از این رو سازمان صداوسیما هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد اما چیزی که مسلم است مالک باشگاه تراکتور و سایر مسئولان اصرار دارند تا همزمان با شروع دوباره لیگ برتر اجازه پخش مستقیم بازی های خانگی را ندهند.

گفتنی است؛ مسئولان تراکتور در نامه خود به صداوسیما از برخی جملاتی که محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر بر زبان آورده بود گلایه داشتند. آنها همچنین نسبت به عبارت های نا مناسبی که توسط برخی گزارشگران در خلال بازی های لیگ برتر به کار رفته ناراحتی خود را ابراز کردند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4myjj4