یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/18 12:18
کد خبر: 7683

خوش‌گذرانی ستاره رئال‌مادرید با عصا + عکس

ادن هازارد هافبک بلژیکی رئال مادرید که هفته گذشته در آمریکا برای درمان مصدومیتش تحت عمل جراحی قرار گرفت. هازارد تقریبا ادامه فصل را از دست داده است تا بدین ترتیب با فصلی مملو از مصدومیت ها خداحافظی کند.

 

رصد ورزشی نوشت: بازیکن بلژیکی رئال مادرید شب گذشته به ورزشگاه تویوتا در دالاس رفت تا به طور مستقیم بازی اف سی دالاس و مونترال ایمپکت در لیگ فوتبال امریکا را تماشا کند. این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید چرا که تیم آمریکایی در حالی که تا دقیقه 83 با نتیجه دو بر صفر پیش بود، نتیجه را با تساوی عوض کرد.

هازارد با توجه به عمل جراحی خود نمی توانست بدون عصا حرکت کند و به همین خاطر با کمک عصا در پای شکسته خود حرکت کرد. باشگاه مونترال ایمپکت در صفحه اینستاگرام خود تصویری از ادن هازارد در کنار تیری آنری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و بارسلونا منتشر کرد که در حال حاضر سرمربی تیم کانادایی است. در این تصویر اولیویر رنار بلژیکی هم دیده می شود که مدیر ورزشی بلژیکی تیم دالاس است.

این هافبک پنجشنبه گذشته در دالاس زیر نظر کادر پزشکی رئال مادرید توسط دکتر یوگن کری مورد عمل جراحی قرار گرفت. جراحی که تا کنون ستارگان زیادی را در حوزه بسکتبال و فوتبال آمریکایی درمان کرده است.

هازارد دو تا سه ماه از میادین دور است و همه تمرکزش روی حضور در اردوی بلژیک در یورو خواهد بود. هازارد در تابستان قراردادی پنج ساله با رئال مادرید امضا کرد اما در این فصل فقط 15 بازی انجام داده است.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kn7q3