چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/15 14:47
کد خبر: 7603

حمله‌ها علیه مورینیو آغاز شد

​جیمی اوهارا هافبک سابق تاتنهام معتقد است فرصت برای بهانه جویی مورینیو تمام شده و او دیگر توجیهی برای نتایج ضعیف ندارد.

رصد ورزشی نوشت: تاتنهام با ژوزه مورینیو شب گذشته از یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس کنار رفت.

تاتنهام در خانه و با شکست از نوریچ در ضربات پنالتی، وداعی تلخ با FA CUP داشت تا باعث ناامیدی هوادارانش شود.

مورینیو که نزدیک به 4 ماه است هدایت تاتنهام را برعهده گرفته، نتوانسته نتایج مورد انتظار را کسب کند هرچند نباید مصدومیت هری کین و سونگ هیونگ مین را فراموش کرد. مصدومیت هایی که برای مورینیو و تیمش بسیار گران تمام شده است. تاتنهام در لیگ قهرمانان بازی رفت یک هشتم نهایی را به لایپزیش باخته و در لیگ برتر نیز با 40 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

جیمی اوهارا هافبک سابق تاتنهام پس از شکست تیم محبوبش برابر نوریچ گفت:« دیگر از بهانه جویی ها خسته شده ام. من البته مورینیو را درک می کنم چرا که هری کین و سون را در اختیار ندارد ولی تلاش های او برای بهتر کردن اوضاع نتیجه نداده است. معتقدم ذهنیت منفی موجود در تاتنهام و اینکه مدام از مصدومیت ها صحبت شود تا همه برای تاتنهام تاسف بخورند، دیگر نباید ادامه داشته باشد.

دیگر بس است. شما باید نتیجه بگیرید و خودتان را بالا بکشید. تاتنهام به اندازه کافی خوب است تا بتواند تیمی مثل نوریچ را شکست دهد. معتقدم دیگر فرصت بهانه جویی برای مورینیو تمام شده است.»

بازگرداندن پوچتینو:« چرا که نه؟ این کار قبلا هم انجام شده است. پوچتینو هنوز بدون تیم است و هواداران عاشقش هستند. معتقدم این اتفاق می تواند رخ دهد.»

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48z6k4