پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/14 13:23
کد خبر: 7566

با هواداران دست ندهید

باشگاه ولورهمپتون از بازیکنانش خواست برای ممانعت از آلوده شدن به ویروس کرونا از گرفتن عکسهای سلفی و دست دادن با هواداران خودداری کنند.

 

رصد ورزشی نوشت: باشگاه لیگ برتری ولورهمپتون در هراس از مبتلا شدن بازیکنانش به ویروس کرونا از آنها خواست تا اطلاع ثانوی از گرفتن عکس‌های سلفی و دست دادن به هواداران تیم خودداری کنند.

باشگاه ولوز اعلام کرده برای کاهش خطر ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا و محافظت از سلامت جامعه این تصمیم را اتخاذ کرده است. این تصمیم باشگاه بعد از آن اعلام شد که دولت بریتانیا وضعیت خطر ویروس کرونا در این کشور را از کم به متوسط تغییر داد.

در اطلاعیه باشگاه خطاب به بازیکنان آمده:" بازیکنان باید هر نوع ملاقات یا تعامل عمومی و همچنین هر نوع تماس موقت با هواداران از قبیل گرفتن عکس سلفی یا دادن امضا یا دست دادن را به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی متوقف کنند".

در ادامه بیانیه باشگاه چنین آمده:" ما می‌دانیم که این تمهیدات جدید برای بعضی از هواداران ما ناراحت‌کننده خواهد بود. برای همین تاکید می‌کنیم این تصمیم موقتی خواهد بود و با هدف حفظ سلامت بازیکنان تیم ولوز گرفته شده و نباید کم‌اهمیت تلقی شود. به همه بازیکنان و کادر فنی ولوز اعلام شده که لبخند و خوش و بش کردن برای مقابله با هواداران کافی خواهد بود و باید از دست دادن خودداری شود".

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r5ez4