جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/13 15:43
کد خبر: 7534

مقصر اصلی مصدومیت ستاره بارسلونا

با وجود انتقادات فراوان نسبت به مصدومیت های متوالی عثمان دمبله، حالا انگشت اتهام درباره این موضوع به سمت باشگاه بارسلونا روانه شده است.

رصد ورزشی نوشت: مصدومیت های متوالی عثمان دمبله نه تنها به بارسلونا ضربه می‌زند بلکه این بازیکن بسیاری از دیدارهای تیم ملی فرانسه و به خصوص رقابت های یورو ۲۰۲۰ را از دست خواهد داد. اگرچه پیش از این دمبله خیلی در ترکیب تیم ملی فرانسه بازی نکرده اما او موفق شد با این کشور به مقام قهرمانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست پیدا کند.

نشریه اکیپ اما در جدیدترین گزارش خود صحبت های جالبی را به نقل از آشپز دمبله یعنی آنتونی اوده بائود مطرح کرده است. او در این باره اذعان داشته: " مدتی است که دمبله نسبت به قبل غذاهای بهتری مصرف می کند. در رژیم غذایی او دیگر غذای سرخ کرده و نوشابه وجود ندارد بلکه او فقط غذای سالم و تازه مصرف می کند. دمبله حالا غذای دریایی، بوقلمون و سبزیجات زیادی مصرف می کند. انجام چنین کارهایی و بعد دوباره مصدوم شدن برای او بسیار دشوار است. به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا نیز به خوبی از آن مراقبت نمی کند.

دمبله یک انسان آرام است که هیچ وقت در خانه اش مهمانی برگزار نمی‌کند. او یک انسان کاملا حرفه‌ای است."

دمبله اخیراً به خاطر شب‌زنده‌داری و انجام بازی‌های کامپیوتری تا دیر وقت مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود اما گزارش اکیپ نشان می‌دهد که این اتفاق کاملا به سن او مرتبط است چرا که کیلیان امباپه و لوکاس هرناندز نیز رفتاری مشابه او داشته اند.

قبل از آخرین مصدومیت دمبله در تمرینات بارسلونا مشخص شد که او هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود. در همین رابطه میشل تورین، سرمربی سابق دمبله در رن می گوید: " دمبله مسئول وضعیتی که برایش ایجاد شده نیست. در تمرینات فشار زیادی به دمبله وارد کردیم اما او را نکشتیم. شما می توانید متوجه شوید که هنوز به آمادگی کامل نرسیده اما عجله زیادی برای حضور او در میدان وجود داشت؛ موضوعی که حالا باید تاوان آن داده شود.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jn5o2