جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/11 16:13
کد خبر: 7456

واکنش سولسشر به اشتباه مرگ‌بار داوید دخیا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، نتیجه تساوی را در بازی تیمش برابر اورتون عادلانه تلقی می کند.

رصد ورزشی نوشت: منچستر یونایتد امروز از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بود و در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد تا فرصت نزدیک تر شدن به چلسی که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد را از دست بدهد.

اوله گنار سولسشر در پایان بازی گفت: " دو نیمه کاملاً متفاوت را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول فوق‌العاده عمل کردیم و نباید از حریف عقب می افتادیم. با این وجود پس از دریافت گل واکنش فوق العاده ای نشان دادیم و معتقدم که باید با پیروزی به رختکن می رفتیم.

با وجود همه اینها فکر می کنم که نتیجه تساوی عادلانه بود چراکه در نیمه اول منچستر یونایتد و در نیمه دوم اورتون سوار بازی بود."

سولسشر درباره اشتباه وحشتناک داوید دخیا نیز گفت: " بعضی مواقع و هنگامی که شما به عنوان یک دروازه بان توپ را برای لحظاتی حفظ می کنید، ممکن است این اتفاقات رخ دهد. فکر می‌کنم که بد شانس هم بودیم که توپ کالورت لوین وارد دروازه ما شد. با این وجود ما خیلی خوب بعد از این گل عکس‌العمل نشان دادیم."

سولسشر در پایان پیرامون عملکرد خیره کننده برونو فرناندز نیز گفت: " برونو بازیکن فوق العاده ای است و ما نیز به چنین بازیکنی با این کارایی ها احتیاج داشتیم. از نحوه همکاری اش با تیم رضایت دارم."

 

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3evj92