یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/11 16:13
کد خبر: 7455

صحبت‌های جنجالی درباره باخت لیورپول

​صحبت‌های مجری و روزنامه‌نگار کویتی درباره باخت روز گذشته لیورپول واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

رصد ورزشی نوشت: تیم فوتبال لیورپول روز گذشته اولین شکست این فصل خود برابر واتفورد را تجربه کرد، شاگردان یورگن کلوپ در حالی برابر واتفورد قافیه را باختند که می‌خواستند بدون شکست جام طلایی را به مانند آرسنال فصل ۲۰۰۳_۲۰۰۴ بالا ببرند.

این باخت تحقیر آمیز ۳_۰ مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند واتفورد، واکنش‌های مختلفی را در سطح جهان داشته است.

عبدالعزیز عطیه روزنامه‌نگار و مجری کویتی برنامه دربی در شبکه ATV اما اظهار نظر جنجالی کرده است که در فضای مجازی و رسانه‌های عرب زبان به شدت صدا کرده است. این مجری در برنامه خود درباره باخت لیورپول به واتفورد، با لحن تمسخرآمیز اینچنین صحبت کرد: ظالمانه‌است که نسل محمد صلاح، اوریگی، سادیو مانه و چمبرلین دست‌آورد نسل تیری هانری، دنیس برکمپ، اشلی کول، سول کمپل، پاتریک وییرا و فردریک لیونبرگ را به دست آورد.

وی ادامه داد: اگر اینگونه می‌شد که لیورپول بدون هیچ باخت لیگ را به‌دست آورد ، فاجعه و بدبختی رقم می‌خورد. در فوتبال ممنوع است که تیمی مانند لیورپول بخواهد رکورد آرسنال را در فصل 2003/2004 بشکند. خدا را شکر ، لیورپول باخت.

در آن‌فصل تیم آرسنال پس از ۲۶ پیروزی ، ۱۲ تساوی و بدون باخت به عنوان قهرمانی دست یافت. لیورپولی‌ها نیز اکنون با ۷۶ امتیاز در صدرجدول حضور دارند و به نظر نمی‌رسد که این باخت خللی در قهرمانی آن‌ها در این لیگ ایجاد کند.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4drgm3