چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/08 07:32
کد خبر: 7308

نقشه بزرگ بکهام برای خرید رونالدو و مسی

اگرچه این دوستاره فوتبال در اسپانیا با یکدیگر رقابت داشتند اما به نظر می‌رسد که بتوانند در یک تیم همبازی شوند!

 

رصد ورزشی نوشت:  ​دیوید بکهام می‌گوید تیم فوتبال اینترمیامی "فرصتی عالی" برای جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان دو ابرستاره فوتبال جهان دارد چراکه این باشگاه رویاهای بزرگی را در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا دنبال می‌کند.

مهاجم یوونتوس و کاپیتان تیم بارسلونا اکنون با ابراز علاقه شدید کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به انتقال لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا نزدیک شده‌اند و حدس و گمان‌هایی وجود دارد این باشگاه جدید، که قرار است فعالیتش در لیگ را با بازی روز یکشنبه مقابل لس آنجلس اف سی آغاز کند، دو ستاره تکرار نشدنی فوتبال را به خدمت بگیرد.

بکام، مالک باشگاه اینترمیامی در گفتگوی تلویزیونی برنامه جیمی فالن شب گذشته آرزو کرد دو دارنده توپ طلا را در تیمش داشته باشد. بکهام در حالیکه لبخند بر لب داشت، گفت: "خوب می دانید که ما در میامی فرصت‌های خوبی کسب کردیم. ما با بازیکنان زیادی در ارتباط بودیم. مانند هر مالک، شما بهترین بازیکنان را می‌خواهید و اگر فرصتی برای جذب بازیکنانی مثل کریستیانو یا لئو داشته باشیم، که البته بازیکنان مانند آن را هم تحسین می‌کنم، این عالی خواهد بود که آنها را جذب کنیم. اما در حال حاضر، ما یک لیست عالی داریم. بازیکنان جوان، یک زوج از بازیکنان باتجربه اما تعداد زیادی از بازیکنان جوان که تازه آماده بازی هستند را هم در اختیار داریم".

 

منبع: ایلنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ev9v2