شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/05 04:37
کد خبر: 7187

کاوانی: یک ماه سخت را تجربه کردم

​مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن اعتراف کرد که ماه سختی را تجربه کرد. او خوشحال است که توانسته دویستمین گل خود را برای تیمش به ثمر رساند.

به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار برابر بوردو در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند.

کاوانی در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد تا جایی که توانست هم گلزنی کند و هم پاس گل بدهد.

گلی که او در دیدار دیشب به ثمر رساند دویستمین گل او با پیراهن PSG بود.

او بعد از بازی گفت: این یک لحظه استثنای برای من بعد از یک ماه کابوس وار بود. در ژانویه روزهای سختی را تجربه کردم اما الان خوشحالم که توانستم این لحظه خاص را تجربه کنم. از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم.

کاوانی ادامه داد: من در پاری سن ژرمن باقی ماندم و برای موفقیت در این تیم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم. من انسانی احساسی هستم و همواره وابسته به خانواده‌ام هستم که در تمام دیدارها در ورزشگاه من را حمایت می‌کنند. فضای زیبایی برای من حاکم است تا با انگیزه کارم را ادامه دهم. امیدوارم که بتوانم در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شوم.

او در پایان گفت: همواره تلاش کرده‌ام تا الگوی خوبی برای کودکان باشم. تنها چیزی که می‌توانم انجام دهم تلاش کردن بسیار است. امیدوارم که از این لحظه زیبایی که تجربه می‌کنم به عنوان انگیزه‌ای مضاعف برای درخشش در دیدارهای بعدی بهره گیرم.

کاوانی در فصل جاری بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی و نیمکت نشینی از دست داد. او در زمستان تا آستانه جدایی پیش رفت اما در نهایت ماندنی شد. کاوانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن است. او در فصل جاری تنها ۱۳ بازی انجام داده و توانسته چهار گل به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2o9dd2