پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/27 14:22
کد خبر: 6921

بارسلونا امسال جام نمی‌برد

ستاره سال های دهه 60 میلادی بارسلونا نسبت به وضعیت امسال تیم محبوبش خوشبین نیست.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: لوئیس سوارز میرامونتس بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا پس از تماشای بازی شب گذشته این تیم مقابل ختافه در نوکمپ به انتقاد از عملکرد آبی‌و‌اناری‌ها پرداخت و اعتراف کرد که به هیچ عنوان به موفقیت این تیم برای کسب جام در فصل جاری خوشبین نیست.

 

سوارز که تنها بازیکن اسپانیایی برنده توپ طلاست، در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا به انتقاد از نمایش بارسایی‌ها در مصاف خانگی با ختافه پرداخت و گفت:« این تیم نه قدرت جسمی کافی دارد و نه ذهنیت درست. بارسلونا نه اراده و انگیزه دارد و نه به اندازه کافی جنگنده است. این تیم هیچ چیزی ندارد و اکثر مشکلاتش هم توسط یک بازیکن بزرگ(لیونل مسی) حل می‌شود. باید بگویم که من واقعاً احساس خوبی نسبت به این تیم ندارم و فکر نمی‌کنم که امسال هیچ جامی ببرد.»

 

سوارز ادامه داد:« اگر وضعیت بارسلونا به همین شکل ادامه پیدا کند، این تیم به هیچ جایی نمی‌رسد. تنها راه حل مشکلات این تیم یک تغییر کلی در ساختار آن است. خودتان شاهد اوضاع این تیم بوده‌اید و مشکلات این تیم تنها به بازی‌اش مقابل ختافه محدود نمی‌شود.»

بارسلونا تا این مقطع از فصل از جام حذفی اسپانیا حذف شده است و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، پایین‌تر از این تیم در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2x67p2