سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/27 10:35
کد خبر: 6911

دلیل واقعی انصراف کلائی چه بود؟

شهردار مشهد در اقدامی غیرمنتظره از انتخابات فدراسیون فوتبال کنار رفت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه:  شب گذشته بود که اعلام شد محمدرضا کلائی شهردار مشهد به عنوان نخستین کاندیدا توانسته آرای لازم را از اعضای مجمع جهت تایید صلاحیت اخذ کند.

 

اما در اقدامی غیرمنتظره، کلائی از تحویل فرم‌ها به دبیرخانه فدراسیون فوتبال امتناع ورزید تا انصراف خود را از شرکت در انتخابات 25 اسفندماه این‌چنین اعلام کند.

 

در حالی‌که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند کلائی به دلیل عدم جمع آوری تعداد فرم لازم از انتخابات انصراف داد، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" این خبر را رد کرد و گفت او به دلایل شخصی گویا از انتخابات کناره گیری کرده است.

 

پیگیری های خبرنگار اما نشان می‌دهد که جوان‌ترین کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل فشار نهاد های بالا دستی درون استانی و البته پویشی که در راستای منصرف کردن او با امضای چندین هزار شهروند مشهدی تشکیل شده بود از انتخابات انصراف داده است و دلیل آن عدم جمع آوری رای اعضای مجمع نبوده است.

 

با توجه به تحرکات شهردار مشهد در هفته گذشته، از او به عنوان یکی از شگفتانه های احتمالی انتخابات 25 اسفندماه نامبرده می‌شد اما او با تصمیم خود برای کناره گیری از انتخابات همه را سوپرایز کرد.

 

باید منتظر ماند و دید او پس از این کناره گیری، که صحبت هایی را به میان خواهد آورد اما آنچه روشن است یکی از کاندیداهای تاثیر گذار در انتخابات 25 اسفندماه با اعلام کناره گیری خود، شرایط تازه‌ای را در رقابت کاندیداهای جانشینی مهدی تاج ایجاد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k8dd3