یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/26 16:58
کد خبر: 6880

چشمک آنخل به بارسلونا

آنخل رودریگز مهاجم ختافه که این روزها سران باشگاه بارسلونا او را به عنوان جایگزین عثمان دمبله مصدوم برای تیمشان برگزیده اند، در بازی امشب تیمش مقابل تیم کاتالان، چشمک بزرگی به آبی اناری ها زد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از آخرین خبر: آنخل رودریگز مهاجم ختافه که این روزها سران باشگاه بارسلونا او را به عنوان جایگزین عثمان دمبله مصدوم برای تیمشان برگزیده اند، در بازی امشب تیمش مقابل تیم کاتالان، چشمک بزرگی به آبی اناری ها زد.

به گزارش فوتبالی، البته این روزها انتشار اخباری مبنی بر ابراز تمایل بارسا برای جذب آنخل کمرنگ تر شده است ولی به نظر می رسد همچنان یکی از گزینه های مدنظر بارسایی ها برای تقویت خط حمله تیمشان تا پایان فصل باشد.

در بازی امشب بارسلونا مقابل ختافه، این مهاجم اهل جزایر قناری که در دقیقه 52 بازی به جای خورخه مولینا در ترکیب ختافه قرار گرفت، با بهره گیری از سانتر تماشایی ماتا، دروازه ترشتگن را باز کرد و بازی را 2-1 کرد.

او بعد از باز کردن دروازه بارسلونا، گلش را جشن نگرفت و سریعا به وسط زمین رفت تا بازی را دنبال کند. رسانه های کاتالان، عدم تمایل او به انجام شادی بعد از گلش به بارسلونا را چشمک او به تیم آبی اناری ارزیابی کرده اند. هفت دقیقه بعد از آنکه آنخل گل اول تیمش را به ثمر رساند، او در آستانه به تساوی کشیدن بازی بود. آنخل که در این بازی حسابی پرانگیزه به نظر می رسید، در داخل محوطه جریمه ضربه ای محکم را روانه دروازه بارسا کرد و ترشتگن در حرکتی تماشایی این توپ را مهار کرد و مانع از مساوی شدن بازی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eej93