یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/26 16:25
کد خبر: 6871

واکنش عجیب نامزد رونالدو

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، پس از گلزنی این بازیکن برابر میلان هیجانزده شده و اشتباها مائوریتزیو ساری را جذاب خواند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، دو تیم میلان و یوونتوس پنج شنبه شب در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و در ورزشگاه خانگی میلان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. میلان با تک گل آنته ربیچ در دقیقه 61 از تیم حریف پیش افتاده بود اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 92 و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز به بازی برگشت در تورین کشیده شود و آن دیدار تکلیف تیم صعود کننده به فینال کوپا ایتالیا را مشخص کند و فوق ستاره پرتغالی یک بار دیگر ناجی تیمش در هفته های اخیر شود.

 

جورجینا رودریگز، نامزد این بازیکن، در خانه بازی را تماشا می کرد و پس از بازی فیلم جالبی از او منتشر شده است. زمانی که رونالدو موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند، رودریگز با فریاد " سی " خوشحالی معروف این بازیکن را انجام داد و فریاد زد چه مرد جذابی! پس از آن مشخص شد که در همان لحظه مائوریتزیو ساری روی صفحه تلویزیون نشان داده شده است. جورجینا در واکنش به این اتفاق گفت که منظورش ساری نبوده و پس از آن دوربین برگشت و رونالدو را نشان داد و او گفت: "بله منظورم از جذاب این مرد بود! "

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zzgj3