سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/26 14:38
کد خبر: 6854

واکنش جالب ساری به صحبت‌های کلوپ

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، به تعریف و تمجیدهای یورگن کلوپ از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: یوونتوس فردا در چهارچوب هفته بیست و چهارم سری آ میزبان برشا خواهد بود. یوونتوس طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. آن ها در بازی هفته گذشته خود مقابل هلاس ورونا شکست خوردند تا جایگاه خود را در صدر جدول به اینتر داده باشند. بیانکونری حالا برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارد.

ماریتزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل برشا گفت: " ما باید روحیه جنگجویی و شجاعت خود را افزایش دهیم تا مشکل گیجی مان در بازی ها حل شود. در برخی بازی ها باید از نظر تدافعی بهتر عمل می‌کردیم. از ابتدا هم مشخص بود که امسال اوضاع برای کسب قهرمانی در سری آ با سال های قبل متفاوت خواهد بود. دیدارهای دو تیم اینتر و لاتزیو هم مهم هستند اما ما باید فقط به خودمان فکر کنیم."

ساری درباره تعریف و تمجید های ویژه یورگن کلوپ از تیمش نیز گفت: " او در صحبت هایش گفت که فوتبال ایتالیا را خیلی دنبال می کند و همین موضوع نیز نشان از مبهم بودن حرف هایش دارد. او یکی از باهوش ترین و البته شوخ‌طبع ترین افرادی است که من تا کنون دیده ام. به طور کلی اما فکر می‌کنم که کلوپ این صحبت‌ها را برای خروج تیمش از فشارها مطرح کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bagv3