چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/26 14:38
کد خبر: 6853

واکنش ستین به سوت‌های اعتراضی

هواداران بارسا در جریان برتری 2-1 امشب تیم محبوب شان برابر ختافه سوت های اعتراضی سر دادند. بارسا در نیمه دوم نمایشی ناامیدکننده داشت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: بارسلونا امشب در نوکمپ توانست با نتیجه 2-1 بر ختافه پیروز شود. این جدالی بود بین تیم های دوم و سوم جدول که در نهایت با پیروزی خفیف آبی اناری ها همراه شد. بارسا حالا هم امتیاز با رئال در رده دوم قرار دارد.

 

گریزمان و سرجی روبرتو گل های بارسا را به ثمر رساندند و آنخل در نیمه دوم برای ختافه گلزنی کرد. آبی اناری ها در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر حریف قرار داشتند.

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« پیش بینی کرده بودم که بازی سختی خواهد شد. بازی واقعا دشواری بود و نتیجه شاید می توانست تغییر کند. نیمه اول به موقع واکنش دادیم و به دو گل مهم رسیدیم و در نیمه دوم بازی را اداره کردیم.»

لیونل مسی:« ما بازیکنانی مثل مسی داریم که در لحظات سخت خودشان را نشان می دهند. این همان انتظاری است که از مسی و ستاره های دیگر دارم. اینکه به موقع ظاهر شوند و مشکلات را حل کنند.»

سوت های هواداران:« در اواخر بازی همه به خصوص روی توپ های ارسالی از جناحین کمی استرس داشتیم و عصبی شده بودیم. پرس ختافه شدید بود و برای خروج از زمین خودمان به مشکل خورده بودیم. به سوت ها و اعتراضات هواداران احترام می گذارم. چیز بیشتری نمی توان گفت.»

داوری:« بازیکنان ختافه 29 بار خطا کردند ولی این بارسا بود که با یک کارت زرد بیشتر بازی را تمام کرد!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2a9eg4