پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 13:19
کد خبر: 6623

واکنش ستاره بارسلونا به ادعای عجیب فرانس فوتبال

​آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا ادعای جنجالی نشریه فرانس فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: نشریه فرانس فوتبال امروز در ادعایی عجیب مدعی شد آنتوان گریزمان، مهاجم بارسلونا در رختکن این تیم شرایط خوبی نداشته و رابطه او با دیگر ستاره های بلوگرانا مساعد نیست. این نشریه از قول آنتوان گریزمان فاش کرد که دیگر بازیکنان به خاطر قهرمانی او در جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی فرانسه به این بازیکن حسادت می کنند و شرایط خرید جدید بارسا در رختکن خوب نیست.

اما موندو دیپورتیوو مدعی شد دوستان نزدیک آنتوان گریزمان به کلی این ادعا را رد کرده و گفتند این بازیکن هرگز صحبتی در این خصوص با فرانس فوتبال نداشته است. حتی خود آنتوان گریزمان نیز با این نشریه تماس گرفته و در این رابطه اعتراض کرده است.

البته واقعیت اینجاست که در مجموع رابطه نشریه فرانس فوتبال با آنتوان گریزمان هرگز دوستانه و خوب نبوده و با مرور مقالات و اخبار این نشریه فرانسوی می توان دریافت آنها علاقه چندانی به مهاجم گلزن و فرانسوی ندارند. به هر حال آنتوان گریزمان هنوز در بارسلونا بعد از گذشت نزدیک به شش ماه، تبدیل به آن ستاره سابق نشده و شایعات فراوانی در مورد شرایط نه چندان خوب او در رختکن بلوگرانا شنیده می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zzzn3