پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/19 15:57
کد خبر: 6416

جدیدترین قاتل رئال‌مادرید!

رئال مادرید فصل جاری از بازیکنان محصول آکادمی خود که اکنون برای تیم های دیگر بازی می کنند، ضربه فراوانی خورده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: تیم‌های زیادی از بازیکن پیشین خود ضربه خورده‌اند. اتفاق که خوشایند نیست. رئال مادرید هم‌چنین تجربه‌ای داشته است. با گل مارتین اودگارد در پیروزی 3-4 سوسیداد برابر رئال مادرید در کوپا دل ری، اکنون پنج بازیکن پیشین رئال دروازه این تیم را در سانتیاگو برنابئو باز کرده‌اند. 38 درصد گلزنانی که در این فصل برابر رئال مادرید بازی کردند، سابقه حضور در این تیم را داشتند.

 

بورخا مایورال و گونسالو ملرو نخستین گل‌ها را به عنوان بازیکنان پیشین در فصل 20-2019 برابر مادرید به ثمر رساندند. آن‌ها در سپتامبر با پیراهن لوانته دروازه سفیدپوشان را باز کردند. مایورال به عنوان بازیکن قرضی به لوانته پیوست و هافبک اسپانیایی در زمان خردسالی و نوجوانی در مادرید حضور داشت و هرگز برای تیم بزرگسالان بازی نکرد.

 

بازیکن بعدی ویلیان ژوزه بود که گل زود هنگامی برای سوسیداد(در لالیگا) به ثمر رساند اما رئالی ها توانستند نتیجه را جبران کنند و 3-1 پیروز شوند. ژوزه نیز مانند ملرو در تیم بزرگسالان بازی نکرده بود. در دیگر رقابت‌ها این سناریو تکرار شد و این بار پابلو سارابیا گلزنی کرد.

بازیکن محصول آکادمی رئال که نتوانست به تیم اصلی راه پیدا کند برای باز کردن دروازه مادرید تنها به 18 دقیقه بازی نیاز داشت. او در لیگ قهرمانان اروپا گل مساوی پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. دیدار رئال و تیم فرانسوی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

آخرین گل، زهردارتر از همه بود. اودگارد گل نخست رئال سوسیداد را در شب حذف رئال از کوپا دل ری به ثمر رساند. این گل در نهایت منجر به خداحافظی تیم مادریدی از رقابت‌هایی شد که سرمربی فرانسوی‌اش همیشه در آن ناکام بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pebd2