پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/19 15:39
کد خبر: 6411

بدشانسی نیمار!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن همچنان قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: در ابتدای سال 2020 نیمار عملکرد خوبی ارائه داده و هواداران پاری سن ژرمن را امیدوار کرده بود بعد از چند فصل ناکامی در لیگ قهرمانان، بالاخره این ستاره برزیلی و گرانقیمت قادر به درخشش در این رقابت ها بوده و زمینه صعود آنها به مراحل پایانی را فراهم کند.

 

اما مصدومیتن اخیر نیمار همه را نگران کرده است. ستاره 28 ساله برزیلی در دیدار هفته گذشته پاری سن ژرمن مقابل مونپلیه دچار آسیب دیدگی شد و زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست. توماس توخل، سرمربی آلمانی پی اس جی امروز مدعی شد نیمار در دیدار این هفته مقابل لیون نیز غایب بوده و بازگشت به ترکیب هنوز برای او خیلی زود است.

 

این در حالیست که هفته آینده پاری سن ژرمن در دیداری دشوار در شب ابتدایی مرحله حذفی لیگ قهرمانان مهمان دورتموند آماده این روزها خواهد بود و غیبت نیمار بدترین اتفاق ممکن برای این تیم فرانسوی است. نیمار دو سال قبل دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و فصل گذشته بازی برابر منچستریونایتد را از دست داد و در هر دو دیدار نیز پاری سن ژرمن در نهایت حذف شده و با تورنمنت وداع کرد. باید دید در سومین سال حضور نیمار در پاریس، اتفاقات برابر تیم آماده دورتموند با ستاره ای مانند ارلینگ هالند تکرار خواهد شد یا نیمار این بار می تواند ناجی تیمش برای صعود به مراحل پایانی لقب گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k8qq3