پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 16:44
کد خبر: 6326

سوپرکاپ در هاله‌ای از ابهام!

رئال مادرید و بارسا با حذف از کوپا دل ری برای رسیدن به سوپرکاپ اسپانیا حالا باید راه لالیگا را امتحان کنند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از آ-اس، شب گذشته هر دو تیم رئال مادرید و بارسا در یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری حذف شدند. رئال در زمین خود برابر سوسیه‌داد شکست خورد و بارسا نیز در سن مامس با گل دقیقه 93 برابر بیلبائو تن به شکست داد و وداعی زودهنگام با این جام داشت.

 

به این ترتیب تیم های میراندس، سوسیه‌داد، بیلبائو و گرانادا تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی خواهند بود و دو تیم راه یافته به فینال، مجوز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را که با شکل جدید و در عربستان برگزار خواهد شد کسب خواهند کرد.

 

سوپرکاپی که به نظر می رسید با حضور قدرت‌های برتر اسپانیا برگزار شود ولی حذف رئال، بارسا، اتلتیکو و والنسیا سبب خواهد شد تا حداقل دو تیم حاضر در این رقابت‌ها را تیم‌هایی کمتر شناخته شده در سطح دنیا تشکیل دهند. به این ترتیب چهار قدرت برتر اسپانیا برای اینکه ژانویه سال بعد در سوپرکاپ حاضر باشند، باید از طریق لالیگا سهمیه را به دست بیاورند.

در واقع دو تیم اول لالیگا نیز در سوپرکاپ حاضر خواهند بود و در حال حاضر رئال و بارسا که در جدول اول و دوم هستند، بخت بیشتری برای حضور در سوپرکاپ خواهند داشت. رئال 46 امتیازی است و بارسا با 43 امتیاز این تیم را تعقیب می کند. اتلتیکو با 10 امتیاز و والنسیا نیز با 12 امتیاز کمتر از رئال، رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند. 16 هفته از این لیگ باقی مانده و باید دید در نهایت تکلیف قهرمان و نایب‌قهرمان لالیگا چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/276rv4