شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 16:37
کد خبر: 6318

مسی حق دارد عصبانی باشد

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا با اشاره به بحران اخیر در این باشگاه می‌گوید لیونل مسی کاملا حق داشته که از اریک آبیدال مدیر ورزشی این تیم ناراحت و عصبانی باشد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: ریوالدو، مهاجم سابق و اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا درباره بحران اخیر در این باشگاه اسپانیایی صحبت کرده و به وضوح طرف لیونل مسی را گرفته و می‌گوید او حق داشته از اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسا عصبانی و ناراحت باشد.

 

آبیدال ابتدا اعلام کرد دلیل اخراج ارنستو والورده سرمربی سابق باشگاه این بوده که بازیکنان در دوران او به اندازه کافی تلاش نمی‌کرده‌اند. مسی در پاسخ به آبیدال از او خواست نام بازیکنانی که مد نظرش بوده را اعلام کرده و آبروی بازیکنان بارسا را خدشه‌دار نکند.

 

ریوالدو در مصاحبه خود در این باره گفت:" مسی کاملا حق دارد از آبیدال عصبانی باشد. او حرفه‌ای‌گری بعضی از بازیکنان بارسا در جریان تمرینات را زیر سوال برده بود، به خصوص با توجه به اینکه از کسی اسم نبرده بود و در نتیجه مشخص بود که همه بازیکنان از دست او عصبانی خواهند شد".

اسطوره برزیلی در ادامه گفت:" حرفهای آبیدال کل بازیکنان بارسا را زیر سوال برده بود. مسی فقط سعی کرد از همه بازیکنان بارسا و از خودش دفاع کند. او قصد داشت از آبرویش محافظت کند و بفهمد آبیدال کدام بازیکنان را در نظر داشته. آبیدال با زدن چنین حرفی در یک مصاحبه سادگی کرد. کاملا مشخص بود که این حرف بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای خواهد داشت و به همین خاطر بود که مسی مجبور شد نسبت به آن واکنش نشان بدهد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rwxz4