شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/17 09:01
کد خبر: 6224

ستایش گواردیولا از هازارد

سرمربی منچستر سیتی به ستایش از ادن هازارد پرداخت. او براین باور است که پر کردن جای خالی بازیکنان بزرگ برای هر تیمی سخت است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از مارکا، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اظهاراتی داشت. او درباره هازارد گفت: وقتی هازارد خوب بازی نکند اینکه یعنی اتفاقاتی در رئال خواهد افتاد و انتقادها آغاز خواهد شد. همه ما می دانیم که هازارد چه بازیکن باکیفیتی است. او یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است و در لیگ جزیره توانایی هایش را نشان داد. به هر حال او به تازگی راهی رئال شده و برای هماهنگی با بازیکنان نیاز به زمان دارد.

 

گواردیولا درباره وضعیت بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: شما هر چقدر هم خوب باشید باید بدانید که تیم های دیگری هم هستند که زیاد تمرین می کنند و برای موفقیت تلاش زیادی از خود نشان می دهند. گاهی اوقات شما تنها در منزل خود هستید و خبری از بیرون ندارید و همین باعث می شود که تنها خود را خوب بدانید. نباید فراموش کرد که تیم های دیگر هم بازیکنان و مربیان خوبی دارند و آن ها هم برای پیروزی می جنگند.

 

او ادامه داد: بارسلونا تیم خوب است اما در اروپا تیم های باکیفیت و خوب زیادی داریم. در دیدارهای حذفی 180 دقیقه فرصت دارید تا بجنگید و نباید اشتباه داشته باشید. پیش بینی می کنم که بارسلونا به روزهای اوج خود برگردد اما این تیم هم مانند دیگر تیم ها کار سختی پیش رو دارد.

گواردیولا درباره این سوال که آیا جای خالی رونالدو در رئال حس می شود، گفت: نمی توان از چنین چیزی فرار کرد. به هر حال رونالدو از بهترین بازیکنان جهان است و طبیعی است که جای خالی او احساس شود.

او درباره بارسلونا بدون مسی هم گفت: بارسلونا هم برای عادت کردن بدون مسی نیاز به زمان دارد. این بازیکنان بزرگ در یک فصل می توانند 40 تا 50 گل به ثمر رسانند و پر کردن جای خالی آنها سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45geo3