پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/14 15:52
کد خبر: 6037

دعوای شدید در تمرین بارسلونا!

اگرچه از بیرون به نظر می رسد که اوضاع در رختکن بارسلونا در آرامش است، اما گویا اصلا این گونه نیست و تنش در اردوی این تیم موج می زند.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  بعداز برکناری ارنستو والورده و تلاشهای مدیران این باشگاه در یافتن جانشین والورده از یکسو و جستجوی نافرجام برای جذب مهاجمی برای جایگزینی سوارز از سوی دیگر و البته مصدومیت تعدادی از بازیکنان این تیم و جدایی برخی از بازیکنان تیم پایه ای بارسا باعث شده تا تنش در رختکن این تیم افزایش بیابد. بارسایی ها بعد از باخت در مقابل والنسیا صدرنشینی جدول لالیگا را هم از دست دادند و همین باعث شده تا تردید و نارضایتی بر رختکن این تیم حکمفرما شود.

روز یکشنبه و برای دومین بازی متوالی، بارسایی ها نتوانستند قابل قبول ظاهر شوند و به سختی توانستند 2-1 لوانته را شکست دهند. حالا رسانه های اسپانیایی در گزارشهایشان از درگیری دو تا از مهره های کلیدی بارسلونا خبر داده اند. در کنفرانس خبری دیشب سوالی دراین رابطه از ستین پرسیده شد و اگر چه او چنین اتفاقی راتکذیب کرد ولی گویا این ماجرا صحت دارد.

تنها تردید موجود دراینجاست که آیا در جریان درگیری سه شنبه هفته گذشته دو تا از بازیکنان بارسلونا، کیکه ستین در صحنه درگیری که در جلسه تمرینی تیم رخ داد حضور داشته یا خیر. اما روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که در جریان یک بازی دست گرمی در جلسه تمرینی سه شنبه گذشته بارسا بازیکنان این تیم با هم درگیرهایی داشته اند. گویا یک خطای خشن باعث شده تا تعدادی از بازیکنان فردی که مرتکب این خطا شده را سرزنش کنند و در همان شرایط بحث بالا گرفته. در نهایت دیگر بازیکنان تیم وارد ماجرا شده و به قائله خاتمه دادند.

البته در این گزارش اسمی از دو بازیکنی که با هم درگیر شدند  آورده نشده و فقط به این نکته اشاره شده که دو تا از مهره های کلیدی و ارزشمند باشگاه با هم درگیر شده بودند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mzay2