پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/12 10:48
کد خبر: 5862

داربی مادرید با ۵۱۶ میلیون یورو در جایگاه

​ارزش بازیکنان غایب دیدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید بیش از ۵۱۶ میلیون یورو است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از آس، آسمان همیشه به یک شکل نیست چون گاهی اوقات ستاره‌های کمی در آن دیده می‌شود. داربی مادرید نیز در چنین شرایطی قرار دارد و بازیکنانی که بیش از ۵۰۰ میلیون یورو ارزش دارند باید دیدار اتلتیکومادرید و رئال مادرید را از جایگاه یا تلویزیون تماشا کنند. دو خرید جذاب دو تیم مادریدی بازی امروز را از دست دادند. ژائو فلیکس (۱۲۶ میلیون یورو) و ادن هازارد (۱۰۰ میلیون یورو) به دلیل آسیب دیدگی در داربی حضور ندارند. گرت بیل (۱۰۱میلیون یورو) دیگر مهاجمی است که با تصمیم زین‌الدین زیدان کنار گذاشته شد. هم‌چنین دیگو کاستا دوران نقاهتش را سپری می‌کند (۶۶ میلیون یورو). بازیکنان مستعد و آینده‌داری همچون وینیسیوس جونیور (۴۵ میلیون یورو) و رودریگو (۴۰ میلیون یورو) هم بازی مهم امروز را از دست دادند.

بازیکن دیگری هم‌چون تریپیه (۲۴ میلیون یورو) در آخرین لحظه از فهرست خط خورد. از طرفی بازیکنان کم ارزش هم در این دیدار حضور ندارند. مارکو آسنسیو که ۳.۹ میلیون یورو ارزش دارد مدت‌هاست به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند رئال مادرید را همراهی کند. آریاس (یازده میلیون یورو) که در سال ۲۰۱۸ به اتلتیکو پیوست دیگر غایب داربی است.

دو ترکیب یازده نفره یک میلیارد یورویی

با این حال هواداران نبود این ستاره‌ها را خیلی احساس نخواهند کرد چون دو فهرست یازده نفره پر از ستاره در میدان حاضر خواهند شد. بر اساس سایت ترنسفر مارکت ارزش ترکیب اصلی دو تیم مادریدی نزدیک به یک میلیارد یورو خواهد بود. به نظر می‌رسد برای رئال تیبو کورتوا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، رافائل واران، کاسمیرو، تونی کروس، فدریکو والورده، ایسکو، لوکا مودریچ و کریم بنزما به میدان بروند که در مجموع ۵۲۳ میلیون یورو ارزش دارند. از طرف دیگر دیگو پابلو سیمئونه می‌تواند ترکیب یان اوبلاک، ورسالیکو، ساویچ، فلیپه، لودی، توماس، اررا، سائول نیگس، ویتولو، آنخل کورئا و موراتا به میدان بفرستد که ۴۶۰ میلیون یورو ارزش دارد.

دیدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید امروز (شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nkqx3