سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/11 14:20
کد خبر: 5815

گواردیولا گفت دوست داری فوتبال یاد بگیری؟

پپ گواردیولا زمانی که هدایت بایرن را برعهده داشت در تماس با داگلاس کاستا او را متقاعد کرد تا راهی این باشگاه شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: داگلاس کاستا ستاره برزیلی سه فصل برای بایرن مونیخ بازی کرد. او پس از 5 سال بازی در شاختار دونتسک مورد توجه بایرن قرار گرفت و سال 2015 راهی این تیم شد. در واقع این پپ گواردیولا بود که توانست وینگر برزیلی را متقاعد کند. کاستا تا 2017 برای بایرن بازی کرد و سپس قرضی راهی یوونتوس شد. قرارداد قرضی او سال 2018 دائمی شد و داگلاس اکنون زیر نظر ساری برای یووه بازی می کند.

 

کاستا در مصاحبه با دازن و در مورد پپ گواردیولا گفت:« پپ نقش بسیار مهمی در پیشرفت فوتبالی من داشت و با او چیزهای جدیدی یاد گرفتم. او با من تماس گرفت و گفت که برایم یک برنامه خاص را در نظر گرفته است. او گفت که آیا آماده ام فوتبال بازی کردن را یاد بگیرم و اینکه به بایرن ملحق شوم؟ پاسخ من مثبت بود و گفتم که آماده ام.»

 

کاستا ادامه داد:« در بایرن روزهای غم انگیزی را پشت سر گذاشتم چرا که هدف اصلی ما فتح لیگ قهرمانان بود و در عین شایستگی موفق نشدیم. آن تیم بایرن بهترین تیمی بود که در آن حضور داشتم. تیمی بسیار با کیفیت که به حقش نرسید. البته یوونتوس هم تیم فوق العاده ای است ولی بایرن تقریبا در هر پست بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داشت و از هر نظر کامل بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oyzl3