چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/10 20:31
کد خبر: 5752

تمجید بی نظیر توتی از محمد صلاح

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم در صحبتهایی به تمجید از محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول پرداخته است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ توتی که مدت کوتاهی در باشگاه رم در کنار صلاح کار کرده بود، در گفتگو با DAZN اعلام کرده که این ستاره مصری به ترک رم و پیوستن به تیمی دیگر نیاز داشت تا بتواند اهداف غیرممکنش را ممکن کند. او در تمجید از صلاح گفته:« محمد صلاح از وقتی که رم را به مقصد لیورپول ترک کرد، تبدیل به یک سوپراستار شد. او می تواند در هرلحظه، سرنوشت بازی را عوض کند.»

صلاح 27 ساله حالا یکی از برترین مهاجمان دنیای فوتبال است و در136 دیداری که با پیراهن لیورپول برگزار کرده، 87 گل به ثمر رسانده است. او در طول این مدت توانسته تا با لیورپول به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و یک قهرمانی در این تورنمنت معتبر کسب کند.

حالا توتی در صحبتهایی اعلام کرده که صلاح به این نیاز داشته تا با ترک رم، به سمت موفقیت خیز بردارد و اگر در رم می مانده، هرگز نمی توانسته این موفقتیها را تجربه کند. او دراین باره گفته:« اگر صلاح در رم می ماند، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تقریبا برایش غیرممکن می شد. ولی او با انتقال به تیمی جدید، در تورنمنتهای بیشتری حضور یافت و شانس بیشتری برای فتح جامهای قهرمانی به دست آورد. من برای صلاح خوشحالم؛ چون او انسانی استثنایی است. او زمانی از رم به لیورپول رفت که تقریبا هیچ کسی توقعش را نداشت ولی حالا صلاح بازیکنی است که می تواند در هر لحظه سرنوشت بازی را رقم بزند.»

صلاح در 83 دیداری که با پیراهن رم برگزارکرده بود، به 34 گل رسیده بود و در تابستان سال 2017 با قراردادی 48 میلیون یورویی از پایتخت ایتالیا به لیورپول منتقل شد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39dye4