شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/08 13:19
کد خبر: 5580

ستاره لالیگا به بارسلونا می رود؟

رودریگو مورنو، مهاجم تیم والنسیا، در تمرین سه شنبه صبح این تیم حاضر نشد تا شایعات مربوط به انتقال این بازیکن به بارسلونا قوی تر از قبل شود.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  در روزهای اخیر صحبت های زیادی مبنی بر تلاش بارسلونا برای خرید یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد. لوییس سوارز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و انجام عمل جراحی نمی تواند این تیم را تا پایان فصل جاری رقابت ها همراهی کند و به همین دلیل مدیران و کادر فنی بارسا در نظر دارند که یک جانشین برای مهاجم اروگوئه ای خود خریداری کنند تا مثلث هجومی تیمشان را در کنار لیونل مسی و آنتوان گریزمان تشکیل دهد و شرایط را برای آنها بهبود ببخشد.

رودریگو نیز به تازگی از مصدومیت بهبودی پیدا کرده و توانست در دیدار این هفته رقابت های لالیگا در برابر بارسلونا در مستایا به میدان برود و در حالی که تیمش موفق شد با دو گل برابر تیم کیکه ستین به پیروزی برسد، نمایش نسبتا خوبی ارائه دهد.

اما این بازیکن در تمرین امروز والنسیا به همراه سایر تیمی های خود حضور نداشت و به نظر می رسد که به زودی به صورت رسمی و با امضای قراردادی به نیوکمپ منتقل خواهد شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ex9v4