پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/07 11:11
کد خبر: 5445

سوتی عجیب رونالدو و فیگو!

یکشنبه خبر تلخی در اختیار اهالی ورزش قرار گرفت. هلیکوپتر حامل کوبی برایانت اسطوره بسکتبال جهان و دخترش جیانا سقوط کرد و تمامی 9 سرنشین هواپیما شامل خلبان، جان باختند.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  پس از این حادثه سخت خیلی از شخصیت های مشهور جهان شامل فوتبالیست های فعلی و سابق سعی کردند که به اسطوره بسکتبال جهان تسلیت بگویند. کریستیانو رونالدو و لوئیز فیگو هم به موج تسلیت ها ملحق شدند اما یک گاف عجیب باعث شد تا هر دو به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شوند. رونالدو پیامی را در توئیتر منتشر کرد و فیگو سه ساعت بعد دقیقا همان پیام را منتشر کرد.

پیام دو ستاره فعلی و سابق فوتبال پرتغال بدین شرح بود:"شنیدن اخبار ناراحت کننده در مورد مرگ کوبی و دخترش جیانا بسیار غم بار بود. کوبی یک اسطوره واقعی و یک الگو است. به خانواده اش، دوستانش و خانواده تمامی افرادی که در این سانحه فوت شدند، تسلیت می گویم. روحت شاد اسطوره." عجیب این است که هر دو برای پیامشان از شکلک یکسان استفاده کرده اند.

تا کنون این دو پرتغالی نه پیامی در مورد توئیت هایشان منتشر کرده اند و نه آن را حذف کرده اند اما به نظر می رسد که هر دو از یک شرکت خاص برای انتشار پیام هایشان در یک شبکه اجتماعی استفاده می کنند و احتمالا آن شرکت مرتکب گاف شده و هر دو پیام را به شکلی یکسان منتشر کرده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xpmz3