دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 15:45
کد خبر: 5379

برخورد پرتقال به سرمربی تراکتور و فحاشی به داور

اخراج سرمربی تراکتور باعث شد تا جو سکوهای ورزشگاه آزادی التهاب بیشتری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: دو تیم پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه‌ آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

 

* اشکان دژاگه کاپیتان تراکتور در جریان بازی در صحنه‌ای با بازیکنان پرسپولیس درگیر شد و همین درگیری باعث آغاز شعار و فحاشی از جانب هواداران پرسپولیس به او شد.

* به خاطر درگیری‌های لفظی که پس از گلزنی علی علیپور بین هواداران دو تیم صورت گرفت کار به پرتاب سنگ از جانب هواداران تراکتور کشیده شد.پرتاب سنگ از جانب تراکتوری‌ها به حدی شدید شد که تعدادی از آنها وارد جایگاه خبرنگاران شد در این بین پلیس مستقر در روی سکوها سعی در آرام کردن هواداران پرسپولیس و جلوگیری از تنش‌های بیشتر داشت به همین خاطر درگیری‌هایی بین هواداران پرسپولیس و یگان ویژه صورت گرفت.

* به علت پرتاب سنگ از جانب هواداران تراکتور یک از هواداران پرسپولیس از ناحیه سر مصدوم و به داخل آمبولانس مستقر در ورزشگاه منتقل شد. همچنین یکی دیگر از هواداران پرسپولیس با وجود اینکه کلاه کاپشنش را روی سرش کشیده بود به طرز خطرناکی از ناحیه شقیقه دچار جراحت شده بود و صورت خود را به خبرنگاران و عکاسان نشان می‌داد.

* در دقایق انتهایی نیمه اول ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور در اعتراض به تصمیم داور بطری آب را محکم به زمین کوبید این صحنه باعث تحریک هواداران پرسپولیس شد داور این صحنه را ندید اما با گزارش داور چهارم به او کارت قرمز مستقیم را به سرمربی تراکتور نشان داد. اخراج سرمربی تراکتور باعث توقف بازی و هجوم بازیکنان تراکتور به سمت داور شد و جر و بحث بازیکنان تراکتور از جمله مسعود شجاعی واکنش هواداران پرسپولیس را در پی داشت که اقدام به فحاشی و شعار دادن علیه او کردند.

* هنگام خروج ساکت الهامی از زمین هواداران علیه او شعار دادند و فحاشی کردند و به سمت او پرتقالی پرت کردند که این پرتقال به سر او برخورد کرد. سرمربی تراکتور با همراهی رئیس یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی به سمت رختکن رفت.

* اخراج ساکت الهامی از روی نیمکت باعث شد که هواداران تراکتور علیه داور مسابقه فحاشی کنند.

* سیامک نعمتی و محمدحسن انصاری فرد بازیکن و مدیرعامل پرسپولیس پیش از سوت پایان نیمه اول جایگاه ویژه را ترک کردند و هنگام خروج آنها از روی سکوها هواداران اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند.

* سهیل مهدی مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ از تماشاگران ویژه این مسابقه محسوب می‌شود.

* در حال حاضر جو روی سکوهای ورزشگاه آزادی با تلاش مأموران نیروی انتظامی نسبتاً آرام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dvzj4