یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 15:04
کد خبر: 5360

خبر خوش برای بارسلونا

رومان بیور، مدیر ارتباطات باشگاه والنسیا و مدیر رسانه ای رئیس باشگاه در صحبتهایی از احتمال جدایی رودریگو از تیمشان صحبت کرده است. او دراین باره گفته:« باید برای جدایی احتمالی رودریگو آماده باشیم. پارسال هم تیمهایی به دنبال جذب او بودند و امسال هم به سراغش آمده اند. همیشه برای بازیکنان خوب، پیشنهادات متعددی روی میز است و در مورد رودریگو هم همینطور است.»

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، نکته جالب توجه اینجاست که او شب گذشته با پیراهن والنسیا مقابل تیمی به میدان رفت که ممکن است تیم آتی اش باشد. سران باشگاه بارسلونا چند روزی است که مشغول مذاکره با مقامات والنسیا برسر خرید رودریگو هستند ولی دراین باره اخبار زیادی منتشر نشده است.

در جریان بازی دیشب دو تیم بارسلونا و والنسیا بارها نام رودریگو از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه مستایا به گوش می رسید. این بازیکن اسپانیایی- برزیلی ابتدا در ترکیب ذخیره تیمش بود ولی او در دقیقه 58 به جای کوین گامیرو وارد زمین شد و نمایش حیرت آوری را به اجرا گذاشت.

آلبرت سلادس سرمربی والنسیا هم در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« نگرانی های شما را درک می کنم و می دانم که می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید ولی من نمی توانم وارد مسائل مختلفی شوم و در این مورد به ارزیابی بپردازم. نمی توانم چیزی بگویم. رودریگو انگیزه های زیادی داشت تا دراین بازی به میدان برود. این اولین باری نیست که دراین شرایط قرار می گیریم و می دانید که تابستان هم اوضاع به همین ترتیب بود ولی در نهایت شرایط آرام شد. رودریگو در این بازی برای تیم ما به میدان رفت و دوباره هم بازی خواهد کرد و حضورش برای ما شادی بخش است. روز دوشنبه دوباره همدیگر را خواهیم دید.»

رودریگو مورنو که بعد از رهایی از بند مصدومیتی 20 روزه به ترکیب تیمش بازگشته بود، در 31 دقیقه ای که در جریان بازی والنسیا- بارسلونا در زمین چمن بود یک دریبل تماشایی زد، یک بار بررویش خطا انجام شد و چهار بار مالکیت توپ را از دست داد. او در طول این دقایق حتی یک بار هم توپ راسانتر نکرد و به سمت دروازه بارسا شوت نزد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ljl83