پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/03 20:27
کد خبر: 5194

رئال‌مادرید از مالاگا بازیکن خرید

تیم فوتبال رئال مادرید یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال مالاگا را به خدمت گرفت و برای تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی خود با او به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از نسنیم: باشگاه رئال مادرید خرید اوگو وایخو، بال 19 ساله تیم فوتبال مایورکا با این باشگاه به توافق رسید.

مالاگا با وجود تلاش‌های مکرر نتوانست بازیکن خود را مجاب به تمدید قرارداد کند و به همین دلیل سرانجام به فروش او به رئال مادرید رضایت داده است.

قرار است که کهکشانی‌ها با وایخویی که قراردادش با مالاگا ماه ژوئن 2020 به پایان می‌رسد قراردادی سه ساله منعقد کنند. هنوز هیچ یک از دو باشگاه به صورت رسمی از این توافق خبر نداده‌اند اما نشریه آ اس ابراز اطمینان کرده است که رئال مادرید این بازیکن را در روزهای آتی به خدمت خواهد گرفت و از آنجایی که او در برنامه‌های زین‌الدین زیدان و رائول گونسالس مربیان تیم‌های اول و دوم باشگاه جایی ندارد، این بازیکن جوان تا پایان فصل به تیم دپورتیوو لاکرونیا قرض داده می‌شود.

در همین حال نشریه آ اس خبر دیگری از رئال مادرید منتشر کرده که حاکی از توافق این باشگاه با مهاجم فرانسوی‌اش کریم بنزما برای تمدید یک ساله قرارداد این بازیکن است.

قرارداد فعلی بنزما با رئال مادرید تا پایان فصل 21-2020 اعتبار دارد و به موجب توافق طرفین او تا سال 2022 در سانتیاگو برنابئو خواهد ماند، زمانی که او 34 ساله خواهد بود.

بنزما سال 2009 به رئال مادرید پیوست در این مدت افتخاراتی مانند دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypqm4