سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/03 13:38
کد خبر: 5159

آخرین حربه منچستریونایتد برای فرار

اوله گونار سولشر، مربی منچستر یونایتد به سراغ یک روان‌شناس ورزشی می‌رود تا دریابد که چرا تیمش مقابل تیم‌های کوچک‌تر دچار مشکل می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ایلنا: یونایتد برابر تیم‌های بزرگ انگلیس خوب نتیجه می‌گیرد اما در بازی با تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند، نتایج آنها ضعیف است.

سولشر از کادر فنی‌اش خواسته است که بهترین روان‌شناس ورزشی حال حاضر را پیدا کنند تا بازیکنانش را تحلیل کند و متوجه شود که آنها چه مشکلی دارند.

یونایتد در این فصل لیگ برتر تنها تیمی بوده که از لیورپول امتیاز گرفته و منچستر سیتی را در خانه‌اش برده است. آنها لستر، چلسی (یک بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی) و ولوز را برده‌اند و به این ترتیب، برابر تیم‌های بالای جدول نتایج خوبی گرفته‌اند.

اما آنها مقابل واتفورد، بورنموث، وستهم، نیوکاسل و کریستال پالاس شکست خورده‌اند و برابر استون ویلا هم به تساوی رسیده‌اند. به این ترتیب است که آنها نتوانسته‌اند در جمع چهار تیم بالای جدول باشند.

سولشر نتوانسته کاری کند که بازیکنانش در هر بازی با تمام توان به میدان بروند و حالا از افراد دیگری می‌خواهد که در این زمینه به او کمک کنند تا تیم او بتواند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد.

راهیابی به لیگ قهرمانان تأثیر بسیاری روی درآمد یونایتد خواهد گذاشت و برای این تیم مهم است که به این رقابت‌ها راه پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k7pd2