پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/02 13:48
کد خبر: 5109

کوتینیو به بارسلونا باز میگردد!

بایرن مونیخ برنامه ای برای اجرای بند خرید در قرارداد فیلیپه کوتینیو ندارد چرا که تیم آلمانی از عملکرد این بازیکن برزیلی راضی نیست و این هافبک به بارسلونا باز خواهد گشت.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  بیلد گزارش داداه است که بایرن مونیخ هیچ علاقه ای به اجرای بند خرید در قرارداد این بازیکن 27 ساله برزیلی ندارد و به همین خاطر این بازیکن در ماه ژوئن به بارسلونا باز خواهد گشت. کوتینیو در چهار پیروزی اخیر بایرن مونیخ در بوندسلیگا حضور داشته اما مدیران تیم باواریایی از عملکرد وی راضی نیستند و فکر می کنند که پرداخت 120 میلیون یورو برای تغییر قراردادش از حالت قرضی به حالت قطعی معقول نیست.

البته بزرگان رختکن بایرن مونیخ موافق ماندن کوتینیو هستند اما مدیران تیم باواریایی تمایلی به این کار ندارند. شماره 10 بایرن بهترین نمایش خود را مقابل وردربرمن در این فصل داشت که سه گل زد و دو پاس گل داد اما در دو بازی اخیر در دقیقه 83 تعویض شده است. کوتینیو در این فصل 24 بازی در بایرن مونیخ در لیگ و چمپیونزلیگ داشته که هفت گل زده و هفت پاس گل داده است. 

کوتینیو سومین گلزن برتر بایرن مونیخ است که فقط رابرت لواندوفسکی و نبری آماری بهتر از او داشته اند. او سومین بازیکن تیم از نظر پاس گل پس از مولر و نبری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gp8n3