پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/02 10:13
کد خبر: 5091

رسمی؛ مدافع راست رئال مادرید به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوست

آلوارو اودریوزولا مدافع راست رئال مادرید رسما به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  آلوارو اودریوزلا مدافع باسکی رئال مادرید تا پایان فصل راهی مونیخ شد که البته بندی برای خرید در قراردادش وجود ندارد و در تابستان باید به برنابئو برگردد. این مدافع که سابقه حضور در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 را هم دارد، دیشب راهی مونیخ شد و پس از آن که تست پزشکی را پشت سر گذاشت، امروز معارفه خواهد شد.

اودریوزولا در این فصل فقط پنح بازی انجام داده بود و زیدان اعتمادی به وی نداشت. بدترین بازی وی در این فصل مربوط به آخرین شکست رئال مادرید در مقابل مایورکا بود. اودریوزولا در آن بازی در پست دفاع راست نمایش بسیار ضعیفی داشت و با دو خطای بی دلیل دو کارت زرد گرفت تا اخراج شود و  با ده نفره کردن رئال مادرید جلوی برگرداندن نتیجه را بگیرد.

اودریوزولا امیدوار است که در ادامه فصل شانس بیشتری برای بازی کردن در بایرن مونیخ داشته باشد و بتواند در لیست لوئیز انریکه برای حضور در یورو 2020 قرار بگیرد. او برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ باید با بنجامین پاوارد دفاع چپ فرانسوی تیم باواریایی رقابت که البته به نظر می رسد که رقابت برای او مثل دوران حضورش در رئال مادرید مشکل باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vgrz4