جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/01 15:08
کد خبر: 5038

گواردیولا: اخراجم نکنند در سیتی خواهم ماند

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد فعلا قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: نتایج نه چندان خوب سیتی در فصل جاری و فاصله فراوان با لیورپول صدرنشین در جدول لیگ برتر، باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل شده و از تیم هایی چون یوونتوس، بایرن مونیخ و حتی بارسلونا به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده است. اما پپ گواردیولا امروز تاکید کرد اگر مدیران سیتی حکم اخراج او را صادر نکنند، پپ قصدی مبنی بر جدایی از این تیم در سر ندارد

 

 

 

پپ گواردیولا گفت: "در دنیای مربیگری روزهای تلخ و شیرین فراوانی وجود دارد و ممکن نیست یک سرمربی قادر باشد در تمامی جام ها موفق بوده و فاتح تمامی عناوین شود، اما ما تلاش خواهیم کرد در فصل جاری تا جایی که ممکن است عناوین باقیمانده را فتح کنیم. هدف من ماندن در منچسترسیتی است و بارها گفته ام و دوباره تاکید می کنم اگر این باشگاه من را اخراج نکند، فصل بعد هم هدایت سیتی را بر عهده خواهم داشت.

 

تجربه حضور در تیم منچسترسیتی برای من فوق العاده بوده و احتمالا این بهترین تصمیمی است که من تا به حال گرفته ام. حتی فصل اول نیز که ما موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشدیم، مدیران باشگاه به خوبی از من حمایت کردند و اینجا همه ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند. من از حضور در این باشگاه بسیار رضایت دارم و نتایج ما در دو فصل اخیر و فتح متوالی لیگ برتر دستاوردی بسیار بزرگ بوده است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nadv2