جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/27 11:00
کد خبر: 4737

طعنه سولسشر به لیورپول!

اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است که تیمش نمی تواند 30 سال بدون فتح جام قهرمانی به کارش ادامه دهد و در صحبتهایی اعلام کرده که ناکامی 30 ساله لیورپول در دستیابی به قهرمانی لیگ برتر انگلیس باید برای تیمش درس عبرت باشد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، آخرین قهرمانی یونایتد در لیگ برتر انگلیس به فصل 13-2012 برمی گردد که با حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت مربیگری این تیم کسب شد ولی بعد از جدایی سرالکس یونایتد دچار افت چشمگیری شد و هنوز نتوانسته تا دوباره روی پایش بایستد

سولشر حالا امیدهای فراوانی دارد تا بتواند یونایتد را به روزهای پراقتدار بازگرداند و اعلام کرده که در حال برنامه ریزی بلندمدت هستند تا بتوانند از ناکامی چند دهه ای تیم درراستای کسب جامهای قهرمانی جلوگیری به عمل آورند و سرنوشتی مشابه با لیورپول گریبانگیر یونایتد نشود.

سولشر 46 ساله در صحبتهایی گفت:« ما به شدت می کوشیم تا مطمئن شویم که ناکامی چندین ساله در کسب قهرمانی لیگ برتر به سراغ ما نیاید.» او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است انتظار یونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر به اندازه انتظار لیورپولی ها طولانی شود گفت:« لیورپول باید درس عبرتی برای ما باشد. ما نمی توانیم بگذاریم که 24 سال دیگر در انتظار قهرمانی لیگ برتر بمانیم. من به این باشگاه باور دارم.»

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که بهترین تیم لیگ برتر کدام تیم است گفت:« از روی جدول رقابتها می توانید ببینید. لیورپول بهترین تیم لیگ بوده است. منچسترسیتی چالشی متفاوت با لیورپول را پیش رویتان قرار می دهد. این دو تیم فوتبال کاملا متفاوتی بازی می کنند. من به عنوان بازیکن تجربه برد و باخت در آنفیلد را داشته ام. پس باید چشم انتظار این بازیها باشیم. این چالش بزرگی برای بازیکنان ماست که مقابل صدرنشین لیگ به میدان بروند.»

سولشر ادامه داد:« ما در بازیهای اخیرمان خوب بودیم ولی بازی خارج از خانه، آن هم در آنفیلد بحث دیگری است. باید مطمئن باشی که از این بازی لذت خواهی برد. باید به بهترین نحو ممکن خودمان را آماده این بازی کنیم.»

یونایتد روز یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m95j3