چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/26 10:42
کد خبر: 4689

واکنش سولسشر‌ به برد منچستریونایتد

سرمربی نروژی شیاطین سرخ خوشحال است که بالاخره بر تیم نونو اسپیریتو غلبه کرده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از طرفداری: پس از برد 1-0 منچستریونایتد مقابل وولورهمپتون در اولدترافورد و صعود این تیم به دور چهارم جام حذفی انگلیس، اوله گونار سولسشر پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش BBC، تک گل خوان ماتا باعث رسیدن شیاطین سرخ به دور بعدی شد؛ جایی که باید با برنده بازی ترانمر-واتفورد رو به رو شوند. سولسشر در ارزیابی خود از مسابقه گفت:

فکر می‌کنم در لحظات پایانی می‌توانستید متوجه خستگی دو تیم شوید. توپ دائما از این محوطه به آن محوطه می‌رفت و گاهی چنین مسابقاتی برای ما مناسب نیست. خوشحالیم که بالاخره وولوز را شکست دادیم. خوان ماتا در سطح متفاوتی بازی می‌کند. مهارت، خونسردی و حتی سرعت لازم را داشت. دن (جیمز) سه-چهار موقعیت خوب تک به تک با دروازه‌بان داشت. باید به بازیکنان‌مان بابت خلق موقعیت آفرین گفت ولی نتوانستیم از آن موقعیت‌ها بهره ببریم.

یادداشتی که در نیمه اول به ماتا داد

چند بار از قالب خودمان خارج شدیم و بنابراین به فاصله 5 الی 10 دقیقه تا پایان نیمه اول، بازیکنان را دوباره سازمان دهی کردیم.

آیا ورود مارکوس رشفورد به بازی نتیجه عکس داد؟

بله، نتیجه عکس داد. باید هر از گاهی چنین تصمیمی گرفت. طی روزهای آتی شرایطش را می‌سنجیم؛ باید ببینیم برای یکشنبه اوضاع چگونه خواهد بود. نمی‌توانست بدود. کمی از ناحیه کمر مشکل داشت و باز از همان جا آسیب دید که این خبر خوبی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qqep3