پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/01 09:40
کد خبر: 4991

زلاتان و کیائر در میلان به هم رسیدند!

میلان بازیکنی را از سویا به خدمت گرفت که قبلا درگیری زیادی به زلاتان ایبراهیموویچ داشت.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از دیلی میل، میلان برای تقویت خود در نیم فصل دوم لیگ ایتالیا، سیمون کیائر را از سویا به خدمت گرفت این مدافع مرکزی قبلا یک درگیری شدید با زلاتان ایبراهیموویچ داشت که بازتاب زیادی پیدا کرد.

زمانی که زلاتان در منچستریونایتد بازی می‌کرد در بازی برابر فنرباغچه با این بازیکن درگیر شد و زلاتان گلوی این بازیکن را گرفت و فشار داد. کیائر نیز زلاتان را بازیکن مغروری توصیف کرد که غرق در خودبینی است. حالا به نظر می‌رسد این دو بازیکن درگیری‌های قبل را به دست فراموشی بسپارند و کنار هم در یک تیم بازی کنند.

کیائر دانمارکی فوتبال خود را از آکادمی میتیلند کشورش آغاز کرد و یکی از مدافعان میانی خوب در دانمارک بوده است. او در تیم‌هایی چون ولفسبورگ، لیل، رم، فنرباغچه، سویا و آتالانتا بازی کرده است و در بیش از ۴۰۰ بازی باشگاهی توانسته است ۲۰ گل به ثمر برساند. او هم‌چنین بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به بازو بسته است در ۹۵ بازی ملی ۳ گل به ثمر رسانده است.

زلاتان ایبراهیموویچ نیز پنج‌شنبه شب هفته قبل به صورت رسمی با میلان قرارداد امضا کرد. مهاجم سوئدی با پیراهن شماره ۲۱ برای تیم ایتالیایی به میدان می‌رود. او موفق شد در بازی برابر کالیاری برای تیمش گلزنی کند تا در بازگشت مجدد به لیگ ایتالیا نیز در امر گلزنی موفق ظاهر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vg6b4